Ljekovita priroda Popularno Zdravlje

Pet razloga zašto više treba jesti gljive – od imuniteta do mršavljenja

Iako i naši krajevi obiluju brojnim vrstama jestivih gljiva, veliki broj ljudi ih nema na redovnom jelovniku ili ih čak nikako ne konzumiraju.

Budući da se približava prva proljetna sezona branja gljiva (što je sjajna kombinacija boravka u prirodi, fizičke aktivnosti i koristi od gljiva), podsjetimo na važne razloge da se nađu na vašoj trpezi.

Prije toga još važnije upozorenje¨nikako se ne upuštajte u skupljanje gljiva ako niste jako dobro upoznati s njihovim vrstama i be razlikujete otrovne od jestivih. U tom slučaju, koristite gljive koje možete naći u tgovinama ili lokalnim tržnicama.

Zašto, dakle, gljive?

gljiva lisičarka

Jačaju imunitet

Gljive su idealna hrana za imunitet, jer sadrže dosta antioksidanata i hranljivih materija. Neka naučna istraživanja su pokazala da ovi ukusni plodovi mogu smanjiti rizik od nastanka raka dojke i raka prostate.

Obiluju hranljivim sastojcima

Vitamin D je veoma značajan za zdravlje, a njegov nedostatak radije nadoknadite unosom zdravih namirnica, nego suplementima. Pored brojnih vrsta povrća, gljive su odličan izvor vitamina D.

Jačaju kosti

Pored korisnog vitamina D, gljive sadrže i kalcij koji ima izuzetan značaj za zdravlje kostiju.

Pomaže u borbi protiv dijabetesa

Gljive se smatraju namirnicom koja se preporučuje kao sastavni dio jelovnika osoba koje pate od dijabetesa. One sadrže prirodni insulin i enzime koji pomažu organizmu da razloži šećer i skrob iz drugih namirnica.

Tope kilograme

Rezultati svih istraživanja pokazali su da konzumiranje gljiva može regulirati nivo glukoze u krvi, čime će mršavljenje biti olakšano, naročito ženama.

gljiva šampinjon – šampion za pripremu na roštilju

Komentariši